Get quick response to your requests and proactive
advice from Bitdefender experts

Choose the premium support package that best fits your business requirements

Suporte premium para empresas

As organizations grow, their internal networks become more complex and the areas that must be protected by security solutions expand. Consequently the dangers that your security team must face each day grow. Bitdefender’s premium support services provide quick response to any attack, as well as proactive advice from our experts. As a result, your organization benefits from the optimal security configuration and maximum protection of security systems. You can choose the Silver ,Gold or Platinum Premium Enterprise Support packages, depending on the response times and the types of proactive services necessary for your organization.

Bitdefender Premium Support for your enterprise security

Benefícios

Segurança reforçada para a sua organização

O Bitdefender utiliza aprendizagem automática em todo o seu portfólio. O Motor de Análise, HyperDetect, Sandbox Analyzer, Controlo de Conteúdo e a Rede de Proteção Global são só alguns exemplos de tecnologia Bitdefender que utiliza a aprendizagem automática. VEJA MAIS: Resumo Técnico de Aprendizagem Automática

Efficient and prompt solutions for any security threat

O Sandbox Analyzer do Bitdefender proporciona deteção pré-execução de ataques avançados ao enviar automáticamente para a sandbox da cloud ficheiros que precisam de ser profundamente analisados e tomar ações de remediação baseadas no veredicto VEJA MAIS: Resumo Técnico do Sandbox Analyzer

Quick response to your requests

O Inspetor de Processos Bitdefender é uma técnologia de deteção de anomalias que proporciona proteção contra ameaças nunca antes vistas na etapa em execução. VEJA MAIS: Resumo Técnico do Inspetor de Processos

Administração de solução de segurança com economia de tempo

O Inspetor de Processos Bitdefender é uma técnologia de deteção de anomalias que proporciona proteção contra ameaças nunca antes vistas na etapa em execução. VEJA MAIS: Resumo Técnico do Inspetor de Processos

Recursos mínimos necessários para o desempenho de infraestrutura maximizado

O HyperDetect Bitdefender contémmódulos de aprendizagem automática e tecnologia de deteção de ataques escondidos. Forma Uma camada adicional de segurança, especialmente concebida para detectar ataques avançados e atividades suspeitas na etapa da pré-execução SEE MORE: HyperDetect Technical Brief

Retorno rápido do investimento na solução de segurança

Muitas funções trabalham juntas para reduzir a superfície de ataque: Gestão de Patch, Encriptação de Todo o Disco, Proteção de amaeaças da WEB, Firewall, Controlo de Aplicação & Dispositivo.

Enterprise Support Benefits

Bitdefender Enterprise - Silver Premium Support

The Premium Silver Support includes all Standard Support Package benefits and adds better response times, access to Customer portal that allows monitoring opened support tickets, remote sessions, performance and feature optimization, routine health checks.

Bitdefender Enterprise - Gold Premium Support

The Premium Gold Support includes all Silver Support Package benefits and adds exceptional response times, increased number of remote sessions, product performance and feature optimization, routine health checks.

Bitdefender Enterprise - Platinum Premium Support

The Enterprise PLATINUM Premium Support program, extends Premium GOLD Support with a Technical Account Manager role, providing focused customer advocacy for organizations with unique or complex support requirements. TAM is a Bitdefender expert who is familiar with the customer’s environment, business objectives and deployment plans and coordinates all aspects of the technical customer interaction.

Funcionalidades Bitdefender Enterprise - Silver Premium Support Bitdefender Enterprise - Gold Premium Support Bitdefender Enterprise - Platinum Premium Support
Centro de ajuda de suporte Sim Sim Sim Sim
Acesso a fóruns da comunidade Bitdefender Sim Sim Sim Sim
Assistência por conversação (clientes na nuvem) Sim Sim Sim Sim
Emissão de pedidos de suporte do portal Web Sim Sim Sim Sim
Assistência por e-mail Sim PRIORITIZADO DEDICADO APONTADO
Assistência por telefone Sim PRIORITIZADO DEDICADO APONTADO
Disponibilidade 24 horas por dia, 7 dias por semana 24 horas por dia, 7 dias por semana 24 horas por dia, 7 dias por semana 24 horas por dia, 7 dias por semana
8 x 5 business hours (TAM)
Assistência a incidentes Sim Sim Sim Sim
Tempo de resposta para problemas de gravidade 1 4 horas Linha telefónica direta Linha telefónica direta Linha telefónica direta
Tempo de resposta para problemas de gravidade 2 12 horas 8 horas 3 horas 3 horas
Tempo de resposta para problemas de gravidade 3 e 4 24 horas 12 horas 4 horas 4 horas
Premium Support benefits - SILVER Support GOLD Support PLATINUM Support
Acesso ao portal de clientes - Sim Sim Sim
Submissão de malware - Sim Sim Sim
Routine product health-checks - 1 x Sessões por ano Remoto 2 x Sessões por ano Remoto 2 x Sessões por ano Remoto
Personalizar provisão e gestão GravityZone - 1 x Sessões por ano Remoto 2 x Sessões por ano Remoto 2 x Sessões por ano Remoto
Sessões de manutenção - 2 x Sessões por ano Remoto 4 x sessões por ano remoto 4 x sessões por ano remoto
Acesso a um Gestor Técnico de Contas (TAM) - - - Sim
TAM benefits - Disponibilidade
Contacto de alinhamento trimestral - - - Remoto
Suporte direto para problemas técnicos - - - Remoto
Handle escalated technical issues within Bitdefender (issues, FR) - - - Remoto
Acesso a engenheiros técnicos superiores - - - Remoto
Assistência na arquitetura do produto - - - Remoto
Advanced assistance for malware outbreaks and access to Bitdefender - - - Sim
Monthly review of open issues in support - - - Sim
On-demand knowledge transfer - - - Remoto
On-demand on-site visit - - - 1 per year
Prioritized feature requests process - - - Sim
Ticket ownership Representatives/Engineers Representatives/Engineers/Sr. Engineers Representatives/Engineers/Sr. Engineers TAM

“Bitdefender offers top services. Quick response, good quality service and support at all times”

Michael M. Kristensen, Clipper

“We were very pleased to find Bitdefender GravityZone would deliver the security solution we needed with the management capabilities we desired. Additionally, the responsiveness of their professional services team ensured a seamless deployment”

Brian Alexander, Senior Cloud and Virtualization Architect for Mentor Graphics

“Bitdefender gave us very professional service and support”

Niklas Nikitin Karlstad University’s IT Security Coordinator

Perguntas Frequentes

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